2009 m. spalio 4 d., sekmadienis

Broli Branhamai, prašau, atsakykite man į šitą klausimą apie krikštą. Mato Evangelija 28:19 moko: “Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios”, o Petras, apaš

Broli Branhamai, prašau, atsakykite man į šitą klausimą apie krikštą. Mato Evangelija 28:19 moko: “Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios”, o Petras, apaštalų Darbuose 2:38: “Viešpaties Jėzaus Vardu”. Kada įvyko šis pasikeitimas apaštalų Darbuose? Aš manau, kad reikia “į Viešpatį Jėzų”.

Kagi, broli arba sese, kas parašė tai, jokio pasikeitimo čia ir nebuvo. Suprantate? Tai… Petras padarė tiksliai tai, ką paliepė Jėzus. Dabar, jeigu kas nors ateitų ir pasakytų: “Naudokite Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios titulus”, – tai jie darytų tai, ko Petras neliepė jiems daryti, kaip tik tai, ko Dievas pasakė nedaryti. Suprantate? Taigi, Jėzus pasakė, kad…

Mes tiesiog…tiesiog truputi panagrinėsime. Mes… Tiesiog aš noriu jums kažką čia parodyti. Žiūrėkite. Taigi, pastebėkite, jeigu jūs, tas žmogus, čia. Aš padėsiu čia tris gabaliukus medžiagos. Dabar žiūrėkite. [Brolis Branhamas kaip pavyzdį išdėsto tris daiktus–Red.] Štai čia Tėvas, štai čia Sūnus, štai čia Šventoji Dvasia, kaip jais tiki trejybės pasekėjai, tiki, kad tai trys skirtingos asmenybės. Jie taip tiki. Suprantate? Na štai, dabar aš…

O paskui Mato Evangelijoje 28:19 Jėzus pasakė: “Eikite po visą pasaulį ir pamokslaukite Evangeliją visai kūrinijai. Tas…” Ne, prašau atleisti. Dabar aš cituoju Darbus, tiksliau iš apaštalų Darbų 2, mano manymu. Ne, aš cituoju Luko 24:49. Jis pasakė… Nagi aš tai perskaitysiu, tada viskas bus teisingai (suprantate?), ir tada…nes šiomis dienomis aš pasakiau taip, nors aš ne… Aš noriu įsitikinti tuo, kad teisingai tai atpasakoju. Aš žinau, ant kokio pagrindo jūs čia kalbate, bet aš noriu atsiversti, ką būtent Jis pasakė. Pradėkime nuo 29 skyriaus 16-tos eilutės:

Vienuolika mokinių nuvyko į Galilėją, ant kalno, kurį jiems buvo
nurodęs Jėzus.

Jį pamatę, jie pagarbino Jį, tačiau kai kurie abejojo.

Tuomet priėjęs Jėzus jiems pasakė: “Man duota visa valdžia
danguje ir žemėje.

Tai kurgi Dievo valdžia? Kur yra Dievas? Jeigu visa valdžia iš Dangaus ir visa valdžia, kuri žemėje, buvo atiduota, tai kur yra Dievas? Štai Jis. Matote? Kas su jumis kalbasi. Matote? Aha. Gerai.

Todėl eikite ir padarykite mano mokiniais visų tautų žmones,
krikštydami juos Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios Vardu.

Taigi, trejybininkų sferoje taip: “Aš krikštiju tave Tėvo vardu, Sūnaus vardu, Šventosios Dvasios vardu”. Šventuosiuose Raštuose visai ne taip. Suprantate? Jis pasakė: “Krikštykite juos Tėvo ir Sūnaus, ir…Vardu” O ne… Ir nestato prieš kiekvieną vardą. Vienas vardas Žiūrėkite. Nepasakė: “Krikštykite juos į vardus”. V–a–r–d–a–s, vienas Vardas: “Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios Vardu”. Suprantate?

Dabar aš noriu paklausti jus. “Tėvas” – tai vardas? [Susirinkimas sako: “Ne”.– “Sūnus” – tai vardas? [“Ne”.] Kiek čia tėvų? Pas ką iš jūsų vardas “Tėvas”? [Brolis Branhamas ir susirinkimas juokiasi.] Kiek čia sūnų? Hm-hm. Kiek čia žmonių? Matote? Ką iš jūsų vadina “Tėvas”, “Sūnus” arba “Žmogus”? Suprantate?

Kaip viena moteris kartą pasakė, sako: “Broli Branhamai, ‘Šventoji Dvasia’ – tai vardas, tai Asmenybė”.

Aš atsakiau: “Taip. Aš asmenybė, bet manęs nevadina ‘Asmenybė’. Taip, aš asmenybė”. Suprantate? “Mano vardas Williamas Branhamas, bet aš asmenybė, tai tiesa”.

Šventoji Dvasia – tai Asmenybė, tai tas, kuo Jis yra. Tai ne vardas, tai Dievo Asmenybės titulas. Suprantate? Tai Dievo individualybės titulas, kuo Jis yra.

Štai. Taigi, jeigu Jis pasakė: “Todėl eikite ir padarykite Mano mokiniais visų tautų žmones, krikštydami juos Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios Vardu”. Ne “Tėvo vardu, Sūnaus vardu, Šventosios Dvasios vardu” ir ne “Tėvo, Sūnaus, Šventosios Dvasios vardais”, bet “Tėvo, Sūnaus ir Šventosios Dvasios Vardu”. O jeigu “Tėvas, Sūnus ir Šventoji Dvasia” – tai ne vardas, tada kas gaunasi?

Tarkime, kad tai vardas, o kuris? Jeigu norite pavadinti vieną iš jų vardu, tada koks tai vardas? Jeigu titulą norite pavadinti vardu, tada kokiu vardu…kokiu titulu jūs norite krikštyti: “Tėvas” arba “Sūnus”? Čia juk vienaskaita. Suprantate?

Dabar atsiverčiame mes čia, ir tai paskutinė Mato Evangelijos Knyga.

Kaip aš visada aiškindavau: jeigu skaitai romaną, ir parašyta: “Ir paskui Ivanas ir Marija gyveno sau po truputi turtingai ir laimingai”, – (matote?) kadangi jūs ne…jūs nežinote, kas tokie Ivanas ir Marija, grįžkite į pasakojimo pradžią, išsiaiškinkite, kas tokie Ivanas ir Marija. Suprantate?


Taigi tą patį jūs darote ir čia, Mato Evangelijoje. Jūs skaitote tiktai pačią pabaigą. Grįžkite į Mato Evangelijos pradžią ir perskaitykite visą pasakojimą. Tai paskutinis Mato Evangelijos skyrius ir paskutinės eilutės.

Pavyzdžiui, jūs paėmėte knygutę ir skaitote: “Ir paskui Ivanas ir Marija gyveno sau po truputi turtingai ir laimingai. Tai buvo Ivanas Sidorovas ir…ir tokia tai Marija? Tai buvo… Ne, tai buvo Ivanas… Tai buvo karžygys Ivanas, o šią vadino taip? Tai Ivanas toks ir toks?” Ne, jūs dar nežinote. Suprantate? Įsitikinti galima tik sugrįžus į knygos pradžią ir perskaičius. Matote, negalima imti ir ištraukti iš čia ištrauką. Reikia viską sujungti kartu, kad išryškėtų paveikslas.

Dabar sugrįšime į Mato Evangelijos 1-mą skyrių. Ir jame pateikiama ir išvardinama genealogija – 1 skyrius. Paskui prieiname iki 18 eilutės, kur sakoma: “Jėzaus Kristaus gimimas buvo toksai”. Teisingai? [Susirinkimas sako: “Amen”.–Red.]

Dabar aš noriu jūsų kai ko paklausti. Taigi, dar kartą paklausykite. Jūs patys pavadinkite. [Brolis Branhamas kaip pavyzdį nurodo į kiekvieną iš trijų daiktų–Red.] Kas tai? Dievas… [Susirinkimas sako: “Tėvas”.] Dievas… [“Sūnus”.] Dievas… [“Šventoji Dvasia”.] O kas tai? [“Tėvas”.] Kas tai? [“Šventoji Dvasia”.] Kas tai? [“Sūnus”.] Sūnus. Gerai. Na, dabar sutarėme. O kaip jūs šitą pavadinote, Dievas yra kas? [“Šventoji Dvasia”.] Šventoji Dvasia. Gerai. Štai. Gerai.

Jėzaus Kristaus gimimas buvo toksai. Jo motina Marija buvo
susižadėjusi su Juozapu; dar nepradėjus jiems kartu gyventi, ji tapo
nėščia iš…[Susirinkimas sako: “Šventosios Dvasios”.–Red.]

O aš galvojau, jūs pasakėte, kad Dievas buvo Jo Tėvu. Čia kažkas ne taip, Jis negali turėti dviejų Tėvų. Jūs tai žinote. Matote? Reiškia, kažkas neteisingai. Taigi, kuris iš šitų žmonių, jeigu tai trys asmenys, kuris iš Jų – Jo Tėvas? Biblijoje čia aiškiai sakoma: “ji tapo nėščia iš Šventosios Dvasios”, – Dievas Tėvas neturėjo tam nieko bendro. O Jėzus pasakė, kad Dievas buvo Jo Tėvu, ir mes žinome, kad Dievas buvo Jo Tėvu. Reiškia, Jis turėjo du Tėvus. Tada Jis tikrai nesantuokinis. Dabar matote, į kokią padėtį statote save? Dabar:

Jos vyras Juozapas, būdamas teisus ir nenorėdamas daryti jai
nešlovės, sumanė tylomis ją atleisti.

Kai jis nusprendė taip padaryti…

Neužmirškite, jis buvo doras žmogus. O Viešpaties ranka nė kiek nepasikeitė – iš anksto numatytieji supras tai. Suprantate?
Kai jis nusprendė taip padaryti, sapne pasirodė jam Viešpaties
Angelas…

Jūs sekate su manimi pagal Bibliją? [Susirinkimas sako: “Amen”.–Red.] Gerai.

…ir tarė: “Juozapai, Dovydo sūnau, nebijok parsivesti į namus
savo žmonos Marijos, nes jos vaisius yra iš… Dievo Tėvo?

Aš neteisingai perskaičiau? [Susirinkimas sako: “Taip”.–Red.] Žinoma, neteisingai. “Jos vaisius” neturi nieko bendro su Dievu Tėvu, tai “iš Šventosios Dvasios”. O mes tiksliai žinome, kad Dievas buvo Jo Tėvu. Teisingai? [“Amen”.] Tad ką tai reiškia? Šventoji Dvasia – tai Dievo Dvasia, žinoma. Dabar jūs supratote. Taip?

Dievas Tėvas ir Šventoji Dvasia – tai vienas ir tas pats Asmuo, kitaip Jis turėjo du tėvus. Ir tada kokį…kokį asmenį jūs garbinate? Koks pas jūs tada Dievas? Matote? Matote? Dievas Šventoji Dvasia ir Dievas Tėvas – tai viena ir ta pati Dvasia. Suprantate?

Ji pagimdys Sūnų…(štai šitą štai), kuriam tu duosi vardą…

Kokį? [Susirinkimas sako: “Jėzus”.–Red.] “Duosi Vardą”! [“Jėzus”.] Taigi, atsiminkite:

…duosi vardą Jėzus, nes Jis išgelbės savo tautą iš jos nuodėmių.

Visa tai įvyko, kad išsipildytų, kas buvo Viešpaties pasakyta per
pranašą (pas kurį ateina Žodis), kuris sako:

“Štai mergelė pradės įsčiose ir pagimdys Sūnų, ir Jį pavadins
Emanueliu”, tai reiškia: “Dievas su mumis”.

Koks Dievo Vardas? Koks Tėvo, Sūnaus, Šventosios Dvasios Vardas? [Susirinkimas sako: “Jėzus”.–Red.] Biblijoje pasakyta, kad Jo Vardas buvo Jėzus.

O vienas žmogus kartą dar bandė apie tai pasiginčyti čia bažnyčioje, pasakė: “Brolis Branhamas iš visur išsisuka, bet čia jam nepavyks”. Pasakė: “Čia parodyti trys skirtingi asmenys – tiksliai, idealiai”. Pasakė: “Mato Evangelijos 3 skyrius: čia stovi ir pamokslauja Jonas, čia ateina Sūnus, ateina pasikrikštyti. Jis įbrido į vandenį, buvo pakrikštytas Jono, išbrido iš vandens. Ir, ‘štai, – pasakyta, – atsivėrė Jam Dangus’. Ir pasakyta: ‘Iš Dangaus nusileido Šventoji Dvasia, it besileidžiantis balandis. Ir balsas iš Dangaus prabilo: “Šitas yra Mano mylimas Sūnus, Kuriame…”’


Trys skirtingi asmenys, vienu metu”. Tai bent

Taip. Tiesiog tai kalba apie tai, kad žmonėms be krikšto ir nepašauktiems tarnautojo tarnystei apskritai nėra ką veikti už katedros. Tiesa.

Dabar aš…aš galėčiau su Dievo pagalba paimti ir suriesti šitą žmogų į ožio ragą taip, kad jo galva apsisuks. Žiūrėkite, man nesvarbu, kad…

Ne, aš neturiu omenyje, kad aš. Tai neteisingai nuskambėjo. Atleiskite man. Aš nenorėjau taip pasakyti, Viešpatie. Aš nenorėjau. Aš pajaučiau, kaip Jis mane trūktelėjo tame. Suprantate? Štai, aš nenorėjau išsireikšti tai tokiu būdu. Atleiskite man. Aš tikiu, kad Šventoji Dvasia gali apreikšti šitam žmogui kai kurią paslaptį – geriau pasakysiu taip.

Tai panašu į instrumento derinimą – kada darai kažką ne taip, kaip krikščionis jauti, kad pasakei kažką ne taip, ir Jam tai nepatiko. Suprantate, čia aš įterpiau savo “aš”. Suprantate? Aš čia apskritai niekuo dėtas. Aš tiesiog…netgi nenoriu būti pačiu savimi arba dar kažkuo. Tiktai Jis, tegu Jis daro viską. Tai Jis skleidžia garsą. Trimitas nebilus, būtent balsas, kuris už jos skleidžia tai.

Taigi, žiūrėkite. Šitas žmogus neteisingai išaiškino Žodį. Matote? Tai… Atsiminkite: “Tai paslėpta nuo išmintingųjų ir gudriųjų akių, atidengta mažutėliams”.

Taigi, štai čia vienas Asmuo, Jėzus Kristus, stovintis ant žemės. Dabar, dangūs – žinoma, tau aukštutinės sferos. Dabar žiūrėkite: “Ir Jonas paliudijo…”

Taigi, šitas žmogus nori pasakyti: “Štai Dievas Tėvas, o štai Dievas Šventoji Dvasia, kaip balandis, o štai Dievas Sūnus – gaunasi trys Asmenys”. Neteisinga.

Jonas stovėjo štai čia ir žinojo, kad štai čia buvo Avinėlis. Jonas pasakė: “Aš liudiju, matau Dievo Dvasią, kaip avinėlį”. Ten Dievas Dvasia… Tiksliau, “kaip balandis”. Taigi, tą patį aš pasakiau šiomis dienomis (matote?): vietoj septynių šimtų… Suprantate? Dievo Dvasia Štai čia buvo Avinėlis. O Balandžiu, Dievo Dvasia, buvo Dievas. Dievo Dvasia leidžiasi iš Dangaus, ir balsas iš Dangaus sako: “Tai Mano Mylimasis Sūnus, Kuriame Man patinka gyventi”.

“Duota Man visa valdžia Danguje ir žemėje”. Matote? Matote? Matote? Tai Jis. Koks Jo Vardas? [Susirinkimas sako: “Jėzus”.–Red.] Aišku. Matote?

Todėl, kas liečia trejybininkų teoriją apie tai, kad yra tris skirtingi Dievai – tai – pagonybė Šito niekada nemokė Biblijoje. Šito niekada nemokė liūto Žinioje, bet tai buvo priimta sekančiame, ir tai buvo antikristas.
Paklauskite, ko norite, bet kurio teologo. Tai atėjo tik per nikolaitų mokymą. Štai kodėl tai prasidėjo su Martinu Liuteriu, štai kodėl tai tesėsi toliau su Džonu Vesliu ir persiliejo į sekmininkus.

Tuo laiku, kada išėjo sekmininkai, pas juos atsirado jėzuitų grupė . O šie irgi neteisūs. Kaip Jėzus gali būti Savo Tėvu? Matote? Tad tai atkrenta.

Bet turėjo ateiti erelio laikas. Suprantate? Štai šituo laiku jis turi išaiškinti visas šias paslaptis. Suprantate?

“Tėvas, Sūnus ir Šventoji Dvasia” – tai Viešpaties Jėzaus Kristaus titulai. Žiūrėkite, visi trys Matas pasakė: “Tėvas, Sūnus, Šventoji Dvasia”. Petras pasakė: “Viešpats Jėzus Kristus”. Kas Tėvas? “Pasakė Viešpats Mano Viešpačiui: ‘Sėskis Mano dešinėje’.” Teisingai? Tėvas, Sūnus – Jėzus, Šventoji Dvasia – Logos, išėjęs iš Dievo. “Tėvas, Sūnus, Šventoji Dvasia” – tai neabejotinai trys Dievo, kaip Asmens titulai, apreikšto iš…iš trijų skirtingų pusių arba Savo trijuose atributuose.

O kad būtų aiškiau tam, kas nesupranta, tai kaip trys pareigos vieno ir to pačio Dievo. Iš tikrųjų tai trys to pačio Dievo atributai. Dievas veikia trijose skirtingose: tėvystės, sūnystės, Šventosios Dvasios epochose. Dievas tobulas trijuose. Jūs atsimenate, kad antikristo skaičius – keturi? Matote? Dievas “Tėvas, Sūnus ir Šventoji Dvasia” – tai ne kas kitas, kaip Viešpats Jėzus Kristus.
Kada jūs krikštijate tiktai Jėzaus Vardu, tai neteisinga. “Krikštiju tave tiktai Jėzaus Vardu”, – tai išvis neteisinga. Aš pažįstu daug Jėzų. Juk lotynų šalyse jų pilna – Jėzų.

O tai – Viešpats Jėzus Kristus; tiksliai sakoma, kas Jis toks.

Daug Branhamų (jeigu turite omenyje asmeniškai mane), bet Williamas Marrionas Branhamas tik vienas ir kito nėra – tai aš. Bet aplinkui yra daug kitų Williamų Branhamų ir taip toliau.

O čia konkrečiai vadinasi vienas Asmuo – Viešpatį Jėzų Kristų (suprantate?), Pateptasis. Toks yra tik vienas. Štai taip.

Tad, jeigu dar kažkas iškils, parašykite laišką arba kažkaip, arba kada nors, kada aš atsakinėsiu į kitus klausimus. Aš noriu pasistengti užbaigti tai, kad galėtume suspėti pasimelsti už šituos sergančius, kenčiančius žmones.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą