Pradžioje buvo Žodis, ir Žodis buvo pas Dievą, ir Dievas buvo Žodis.
1:2 Jis pradžioje buvo pas Dievą. (Žodis tai ištartos Visagalio mintys, kokios mintys tokia asmenybė)
Jn.1:3 Visa per Jį atsirado, ir be Jo neatsirado nieko, kas yra atsiradę. (Per.1-3, Dievas tarė: "Teatsiranda šviesa!" Ir atsirado šviesa.) (Viešpats viską sutvėrė savo Žodžiu, savo Žodį Jis vadina Sūnumi.)
Hb.1:2 o šiomis paskutinėmis dienomis prakalbo mums per Sūnų, kurį paskyrė visa ko paveldėtoju ir per kurį sutvėrė pasaulius.
Kol.1:15 Jis yra neregimojo Dievo atvaizdas(per Žodi mes galime pažinti Visagali(rom.10:17 Taigi tikėjimas - iš klausymo, klausymas - iš Dievo žodžio.)
, Žodis tai vartai ir nėra kito kelio(Jn.10:9 Aš esu vartai. Jei kas įeis per mane, bus išgelbėtas. Jis įeis ir išeis ir ganyklą sau ras.), visos kūrinijos pirmgimis,
Jn.1:16 nes Juo sutverta visa, kas yra danguje ir žemėje, kas regima ir neregima; ar sostai, ar viešpatystės, ar kunigaikštystės, ar valdžios, - visa sutverta per Jį ir Jam.
1:17 Jis yra pirma visų daiktų, ir visa Juo laikosi.(apie Žodį)
Jn.1:4 Jame buvo gyvybė, ir gyvybė buvo žmonių šviesa.
Jėzus jam sako: "Aš esu kelias, tiesa ir gyvenimas. Niekas nenueina pas Tėvą kitaip, kaip tik per mane.
14:7 Jeigu pažinote mane(Žodį), tai pažinsite ir mano Tėvą. Jau nuo šiol Jį pažįstate ir esate Jį matę".
14:8 Pilypas Jam sako: "Viešpatie, parodyk mums Tėvą, ir bus mums gana".
14:9 Jėzus jam taria(Tėvas atsako per kūną (1:14 Tas Žodis tapo kūnu ir gyveno tarp mūsų; mes regėjome Jo šlovę - šlovę Tėvo viengimio, pilno malonės ir tiesos.
): "Jau tiek laiko esu su jumis, ir tu, Pilypai, vis dar manęs nepažįsti? Kas matė mane, matė Tėvą! Tad kaip gali sakyti: 'Parodyk mums Tėvą'?
14:10 Nejaugi tu netiki, kad Aš esu Tėve ir Tėvas manyje? Žodžius, kuriuos jums kalbu, ne iš savęs kalbu; Tėvas, esantis manyje - Jis daro darbus.
14:11 Tikėkite manimi, kad Aš esu Tėve ir Tėvas manyje, arba tikėkite mane dėl pačių darbų!
1:1 Daugel kartų ir įvairiais būdais praeityje Dievas yra kalbėjęs tėvams per pranašus,
1:2 o šiomis paskutinėmis dienomis prakalbo mums per Sūnų(Žodį), kurį paskyrė visa ko paveldėtoju ir per kurį sutvėrė pasaulius.
1:3 Jis, Dievo šlovės spindesys ir Jo esybės tikslus atvaizdas(Žodis ištarta mintis, mintys asmenybės atvaizdas), viską laikantis savo jėgos žodžiu, pats nuplovęs mūsų nuodėmes, atsisėdo Didybės dešinėje aukštybėse,
Kol.1:20 ir per Jį visa sutaikinti su savimi, darant Jo kryžiaus krauju taiką, - per Jį sutaikinti visa, kas yra žemėje ir danguje.
Kol1-14,Jame mes turime atpirkimą Jo krauju ir nuodėmių atleidimą.
Apd.10:44 Petrui dar tebekalbant šiuos dalykus, Šventoji Dvasia nužengė ant visų, kurie klausėsi žodžio.
Jn.15:3 Jūs jau esate švarūs dėl žodžio, kurį jums kalbėjau.
Už žodžiu stovi dvasia, kai priimam Dievo Žodį, priimam Jį, Dievas yra Dvasia ir t.t.
Kai Dievas apreiškia mums Save per Žodį gimstame iš aukšto, nes įgyjame 1Kor. 2:16 "Kas gi suvokė Viešpaties mintį, kad galėtų Jį pamokyti?" O mes turime Kristaus protą.
Gimti, tai pakeisti mąstymą, elgesys tai mąstymo pasekmė, mastymas iš minčių, mintys iš dvasių(Dievo, šėtono ar gyvuliškos dvasios, mes turime gyvulišką kūną, ekl. 3:19 Žmonėms atsitinka kaip ir gyvuliams: kaip vieni miršta, taip ir kiti, ir visi vienodai kvėpuoja. Žmogus nėra pranašesnis už gyvulius; viskas yra tuštybė.
)
1:18 Ir Jis yra kūno - bažnyčios galva. Jis - pradžia, pirmgimis iš mirusiųjų, kad visame kame turėtų pirmenybę.1:19 Nes Tėvui patiko Jame apgyvendinti visą pilnatvę(Jėzuje Viešpats apsigyveno visa savo pilnatve, Jis sako, kad yra tik šventykla: Jėzus atsakė: "Sugriaukite šitą šventyklą, ir per tris dienas Aš ją atstatysiu!Šį paskutinį laikotarpi, Dievo šventykla yra Jo Bažnyčia-Nuotaka-tikintieji.
Pr1:26 Dievas tarė: "Padarykime žmogų pagal mūsų atvaizdą ir panašumą. Jie tevaldo jūros žuvis, padangių paukščius, gyvulius ir visą žemę bei visus roplius, kurie gyvena ant žemės!"
1:27 Ir Dievas sutvėrė žmogų pagal savo atvaizdą; pagal Dievo atvaizdą sutvėrė Jis jį; vyrą ir moterį sutvėrė Jis.
Pirma Dievas sukuria žmogų pagal savo atvaizdą, o Jis yra Dvasia, žmoguje dvasinėje būtybėje yra ir vyras ir moteris.
Vėliau Viešpats žmogui duoda kūną.
Pr.2:7 Ir Viešpats Dievas padarė žmogų iš žemės dulkių ir įkvėpė į jo šnerves gyvybės kvapą. Taip žmogus tapo gyva siela.
Ieva buvo Adome ir Dievas atskiria moteriškąją dalį, kaip ir Nuotaka buvo Kristuje.
2:22 Po to Viešpats Dievas iš šonkaulio, kurį išėmė iš žmogaus, padarė moterį ir ją atvedė pas žmogų.
2:25 Jie abu - žmogus ir jo žmona - buvo nuogi, tačiau nesigėdijo.
Kristus ir Nuotaka tai viena. Apr. Ir Dvasia, ir sužadėtinė kviečia: "Ateik!"(tas pats balsas) Ir kas girdi, teatsiliepia: "Ateik!" Ir kas trokšta, teateina, ir kas nori, tesisemia dovanai gyvenimo vandens.
Pagal įstatymą atpirkėju galėjo būti tik giminaitis, Jėzus mūsų Giminaitis Atpirkėjas. Viešpats sukūrė Adomą per kurį buvo prarasta žmonija, už nuodėme reikėjo mokėti krauju ir štai Dievas davė Atpirkėją.
Kraujyje yra gyvybė ir kai buvo pralietas Jėzaus kraujas iš jo išėjo ta Gyvybė, kuri buvo Jėzuje ir tada Ji galėjo ateiti pas tikinčiuosius.Jn.16:7 Bet sakau jums tiesą: jums geriau, kad Aš išeinu, nes jei neišeičiau, pas jus neateitų Guodėjas. O nuėjęs Jį jums atsiųsiu.15:26 Kai ateis Guodėjas, kurį jums atsiųsiu nuo Tėvo, - Tiesos Dvasia, kuri eina iš Tėvo, - Jis liudys apie mane.
Jn.14:20 Tą dieną jūs suprasite, kad Aš esu savo Tėve, ir jūs manyje, ir Aš jumyse.
Jn.14:23 Jėzus jam atsakė: "Jei kas mane myli, laikysis mano žodžio ir mano Tėvas jį mylės; mes pas jį ateisime ir apsigyvensime.
Jei priimi Žodį, tada Jis pasilieka tavyje ir ta Dvasia(Tėvas-Viešpats) kurios tas Žodis, tas Asmuo, kurį priimi per Jo Žodį apsigyvena tavyje ir tu tampi Jo šventykla.
Kuo daugiau atsiduodi Žodžiui tuo daugiau turi Dievo savyje, tuo daugiau Jis turi laivės veikti per tave, žmogus tik molio indas.
Iz 9, 6: „Kūdikis mums gimė, sūnus mums duotas. Ant jo peties viešpatavimas, jis bus vadinamas Nuostabusis, Patarėjas, Galingasis Dievas, Amžinasis Tėvas, Ramybės Kunigaikštis.
Trumpai duodu maža koncentratą, atsiprašau jei nelabai sklandžiai dėstau mintis, jei kyla klausymu prašau rašykite.
Dekui.
AtsakytiPanaikinti1. Noreciau paklausti, o kaip del antro zodzio "Elochim" Pr.1.1( "Dievai" kuris yra daugiskaitos formoje, o ne vienaskaitos "Eloach")?
2. Kaip reiktu suprasti septynias Dievo dvasias Apr.4.5 , Apr.5.6 ? As suprantu, kad tai Dievo pilnatves, visumos skaicius, bet cia kalbama kazkaip ne apie tai. Be to Sv. Raste visi simboliai turi keleta prasmiu, pvz. fizine ir dvasine